Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Változik az építményadó-mentesség Gödöllőn 2015-01-21 11:47:55 Februártól nem sújtják közteherrel a magántulajdonú lakás azon részét, ahol nem folyik bevételszerző tevékenység
Erőszakmentesség világnapja Gödöllőn 2013-09-28 09:28:29 Az október 4-i műsor végén fehér lufikat engednek a magasba, amikre mindenki feltűzheti saját béke-üzenetét
A feloszlatás-mentesség reménye 2010-10-19 10:22:45 A Vállalkozók és Mukaadók Pártja (VMP) helyi alelnöke bízik a Fidesz-vezetés bölcsességében