Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Barátságos mérkőzésen fogadta november 8-án az idén januárban alakult Pécsbánya Troopers együttesét a Gödöllői Kalózók (Pirates) amerikaifoci-csapata a Táncsics Mihály úti sportcentrum régi műfüves pályáján. Mindkét formáció tagjai elszántan vetették be magukat a küzdőtér széléről mintegy szász érdeklődő által követett küzdelembe, ami a sárga mezes vendégek 18-16-os sikerével zárult.