Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Élő akadályt képeztek a Gödöllői Kalózok 2014-05-19 12:52:45 A marcona fiúk nem csaltak őszinte mosolyt a versenyzők arcára, de vigyáztak, hogy a kezdeti sokkot ne kövesse egészségügyi ellátás
Felemás szelet fogtak ki a Gödöllői Kalózók 2013-09-03 11:42:58 Egy-egy győzelemmel és vereséggel mutatkoztak be hazai pályán az egymást hua-hua csatakiáltással fanatizáló helyi amerikai focisták
Amerikai foci: pályán a Gödöllői Kalózók 2013-08-22 09:49:51 A Táncsics Mihály úti sportcentrum füves küzdőterén, a Kaposvári Arany Rókák ellen játsszák első ütközetüket a férfias és kemény sportág helyi képviselői