Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport 10. forduló: Gödöllői SK II. – Mogyoród KSK 3-0 (2-0)
Igencsak egyoldalú ütközet alakult ki a szomszédvári riválisok között. A kékben játszó házigazdák lényegesen többet birtokolták a labdát, és lehetőségeikből hármat értékesítettek. Mindeközben a mogyoródiak csak támadgattak, és egy átemeléssel a felső léc eltalálásáig jutottak.
A gödöllői gólszériát Kassai Krisztián nyitotta meg a 16. percben, amikor a csapatkapitányi karszalagot viselő védő mintegy 30 méterről lövésre szánta el magát, és bal lábáról a labda védhetetlenül csapódott a mogyoródi kapuba. A 23. percben Szabó László is feliratkozott a gólszerzők listájára. Ő egy jobb oldalról beívelt labdára csapott le az ötösön belül, és néhány lépésről a hálóba gurított. A harmadik hazai találat a bő egy perccel korábban csereként pályára lépett Ács Zoltán nevéhez fűződött, aki a 75. percben a lábai elé került játékszert a tizenhatos jobb széléről higgadtan perdítette keresztbe, a vendégek kapujának jobb alsó sarkába.
A Gödöllői SK II. csapata 24 ponttal, 36-18-as gólkülönbséggel a tabella 1. helyét foglalja el.