Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Május 10-én a gödöllői Táncsics Mihály úti sportcentrumban rendezték meg a Telekom Labdarúgó Diákolimpia Pest megyei döntőjét. Városunk tanodái két korcsoportban voltak érdekeltek a megmérettetésen.
Az I. korcsoportos fiúk mezőnyében a Hajós iskola csapata egy győzelemmel és két vereséggel a 3. helyen zárta a viadalt, Takács Bálint pedig a legjobb kapusnak járó különdíjat érdemelte ki.
Kerecsényi Fodor Norbert tart eligazítást a gödöllői focipalántáknak
Az V-VI. korcsoportos lányoknál a Török Ignác Gimnázium együttese próbált szerencsét. Sajnos, kevés sikerrel, mivel a csapat három vereséggel tudta le a körmérkőzéses rendszert, így a 4. helyen végzett. Forrás: pmdiak.hu