Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport 22. forduló: Gödöllői SK II. – Galgagyörk-Püspökhatvan SE II. 5-0 (1-0)
Nincs mit szépíteni a dolgon, a sereghajtó formáció tagjainak személyében ideális ellenfél jutott Legéndi György csapatának, amely a második félidőben érvényesítette a papírformát. A gödöllői gólgyártás Orbán Levente jóvoltából a 36. percben indult be, majd a fordulás után Szeles Dávid (55. perc) megduplázta a hazaiak előnyét. Az utolsó negyedórára három találatot tartalékolt a GSK II. Orbán Levente második gólját a 75. percben érte el, majd öt percen belül a csereként beállt Pakuts Barnabás és Ács Zoltán is bevette az ekkor már igencsak alárendelt szerepre kényszerült vendégek kapuját.
A Gödöllői SK II. csapata 35 ponttal, 53-35-ös gólkülönbséggel az 5. helyet foglalja el a csoport táblázatán.