Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport 20. forduló: Ecser SE – Gödöllői SK II. 8-1 (3-1)
Megsemmisítő arányú vereséget szenvedett a második számú gödöllői focicsapat második helyen álló, a csoportbajnoki címről még nem lemondott Ecser otthonában. Legéndi György társulatának teljesítményét nem igazán érdemes jelzővel illetni, az alárendelt szerepet játszott alakulat becsületgólját Szabó László érte el a 34. percben. A gödöllőiek csúfos veresége azt is jelenti, a GSK II. nagy valószínűséggel lemondhat arról, hogy odaérjen a dobogó harmadik fokára.
A Gödöllői SK II. csapata 31 ponttal, 48-35-ös gólkülönbséggel a 6. helyet foglalja el a csoport táblázatán.