Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hírportálunk értesülése szerint három gépkocsi ütközött egymásnak március 29-én, a késő délutáni órákban a 3-as számú főút gödöllői szakaszán, a máriabesnyői lakópark közelében. Az egyelőre tisztázatlan körülmények között bekövetkezett közlekedési balesetben egy személy sérült meg, akit a mentők kórházba szállítottak. A műszaki mentés és a helyszínelés idején az utat félpályás szélességben le kellett zárni, a forgalmat a rendőrök váltakozva engedték haladni.