Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Annak ellenére, hogy a pestmegyeifoci.hu december 18-án zárult olvasói szavazásán 366 vokssal „csak” a második helyen végzett, nem maradt elismerés nélkül Sipeki Attila, a Gödöllői SK 48. életévét taposó kapusa.
Szerda délután, az MLSZ Pest Megyei Igazgatósága által a Megyeháza dísztermében megrendezett ünnepi eseményen több kitüntetés is gazdára talált. A gödöllői tizenegy hálóőre nem kisebb elismerést érdemelt ki, mint azt, hogy idei teljesítménye alapján ő lett Pest megye legjobb kapusa a felnőttek között.