Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei I. osztályú bajnokság, 15. forduló: Százhalombattai LK – Gödöllői SK 2-0 (0-0)
Az elmúlt szezonban még az NB III-ban vitézkedő százhalombattaiak nem igazán lehetnek büszkék eddigi, utolsó előtti helyezést érő teljesítményükre a mostani bajnokságban. Két győzelmük és egy pontosztozkodásuk mellett, tizenegy zakót számlálhattak a gödöllőiek elleni ütközet előtt. Mindez azt is jelentette, hogy Jenei Sándor csapata esélyesként lépett pályára az „olajvárosban”.
Tálcán azonban nem kínálták a sikert, azért tenni kellett volna a gödöllői tizenegy tagjainak. Ehelyett enervált játékkal rukkolt elő városunk csapata, miközben a hazaiak egyre inkább ráéreztek arra, ha güriznek, nyerhetnek. Az esőben lezajlott találkozó sorsa a második félidő elején dőlt el: a százhalombattaiak előbb a 47., majd az 57. percben jártak túl a gödöllői védelem eszén. Megérdemelt diadaluk akár nagyobb arányú is lehetett volna, amennyiben az utolsó előtti percben értékesítik a javukra megítélt tizenegyest.
A Gödöllői SK együttese 20 ponttal, 19-24-es gólkülönbséggel a bajnoki tabella 8. helyén zárta a 2013/2014-es bajnoki idény őszi szezonját. Folytatás tavasszal, előreláthatólag március második hétvégéjén, Nagykőrösön.