Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei II. osztály, Északi-csoport, 15. forduló: Gödöllői EAC – Isaszeg SE 3-2 (1-1)
Fordulatos meccsen szerezte meg második győzelmét a bajnokságban a GEAC alakulata. Sztriskó István együttese az első félóra végén hátrányba került, de Menyhárt Péter jóvoltából még a térfélcseréig sikerült egyenlíteni.
A második játékrész kezdete után nem sokkal az isaszegi Kovács Bálintot leküldte a játékvezető a pályáról, de a hazai emberelőnyből elsőként a vendégek profitáltak (1-2). Szerencsére, ez az állapot csak az utolsó negyedóra kezdetéig maradt fenn, mivel előbb Czuczor Attila, majd kisvártatva Veszely Károly is betalált a vizitálók kapujába.
Tizenhárom mérkőzés alapján a Gödöllői EAC csapata 13 ponttal, 20-29-es gólkülönbséggel a 14. helyen áll a csoportban. A sereghajtó Püspökhatvan elleni elmaradt találkozóját december 1-jén, vasárnap 13 órakor pótolja az egyetemi csapat idegenben.