Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa negyeddöntő, 2. mérkőzés: Vasi Sport Akadémia – TEVA-Gödöllői RC 0-3 (-15, -16, -11)
Az elődöntőbe jutásról határozó párharc első összecsapásán aratott 3-0 arányú gödöllői diadalt követően formalitásnak ígékezett a szombathelyi visszavágó. Olyannyira, hogy az új szabályok értelmében városunk hatosa még egy 3-2-es vereséggel is továbblépett volna. Szalay Attila együttese azonban nem bízta a véletlenre a dolgot, és esélyeshez méltó magabiztossággal, idegenben is felülmúlta szerényebb képességű riválisát.
A gödöllői lányok kettős győzelemmel, 6-0-ás szettaránnyal jutottak a Magyar Kupa legjobb négy csapata közé. A TEVA-Gödöllői RC társulata 2007 óta mindig résztvevője volt a final four-nak, ahol az ezüstérem jelentette a legjobb eredményt. A második legfényesebb medáliát 2011-ben, Debrecenben és 2013-ban, hazai környezetben akasztottak a mieink nyakába. A február közepére tervezett végjátékban a TF-Nyíregyháza, a Vasas-MTK és a Békéscsaba-UTE párviadalok győztesei közül kerül ki a gödöllőiek elődöntőbeli ellenfele.