Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Saját szurkolóinak akart kedveskedni a lengyel Lech Poznanban légióskodó Lovrencsics Gergő csapata hétvégi, wroclawi bajnoki meccse előtt azzal, hogy egy labdát ajándékoz nekik. A Gödöllői Góliát FC-ben nevelkedett, kétszeres magyar válogatott támadó jó szándéka azonban kevésnek bizonyult, mert lövése alaposan célt tévesztett, és a bőrgolyó az üres szektorban kötött ki.
Reméljük, hogy a mókás történetből Egervári Sándor szövetségi kapitány nem von le messzemenő következtetéseket, és hazahívja Gergőt a hollandok elleni, október 11-i világbajnoki selejtezőre.