Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Városi rangadót játszottak hétfőn, a késő délutáni órákban az egyetemi focipályán. A Pest megyei öregfiúk-bajnokság Gödöllő Déli-csoportjának második fordulójában a Gödöllői EAC csapata a helyi rivális Gödöllői SK alakulatát fogadta. A változatos összecsapást végül a vendégek magabiztosan, 1-2-ről fordítva nyerték meg, és győzelmükkel a tabella élére ugrottak.
Gödöllői EAC – Gödöllői SK 2-5 (2-3) Gólszerzők: Kelenvölgyi Zoltán (2, mindkettőt 11-esből), illetve Rab Zoltán (2), Laki László, Sági Attila, Voina Gábor.