Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az elmúlt évadban az újonc gödöllőiek a 10. helyet szerezték meg a csoportban, míg a vendég nyírségiek – akik tavaly 28-24-re nyertek Gödöllőn, míg otthonukban 36-31-re diadalmaskodtak – épphogy lemaradtak a dobogóról, és negyedikek lettek. Változtak-e azóta az erőviszonyok? Többek között erre is választ vártak az érintettek az új bajnoki szezon nyitómérkőzésén.
A két pont sorsának tekintetében nem hozott áttörést a meccs, abban azonban igen, hogy a gödöllőiek végig éles küzdelemre kényszerítették riválisukat. A két csapat között az volt a legfőbb különbség, hogy a vendégek keze kevésbé remegett meg a ziccerek értékesítésekor. Bartos Gábor együttesében Orbán Richárd és Stranigg Ferenc teljesítménye érdemel külön is említést, valamint a frissen igazolt kapus, Tóth Bence bravúrjai, amik nélkül hézagosabb lehetett volna a végeredmény a látogatók javára. A Gödöllői KC csapata 0 ponttal, 24-26-os gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a tabellán.
Juniorok: Gödöllő – Nyíregyháza 26-20 A gödöllői fiatalok 2 ponttal, 26-20-as gólkülönbséggel a 4. helyet foglalják el a táblázaton.