Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Július 15-e és 18-a között kilencedik alaklommal rendezték meg a horvátországi Pulában a European Global Challenge női utánpótlás röplabda tornát. A rangos, korosztályokra bontott versengésben 6 európai ország 11 csapata, valamint 10 tengerentúli egység vett részt.
Magyarországot a TEVA-Gödöllői RC trénere, Szabados István által irányított ifjúsági válogatott, a junior nemzeti csapat, illetve a Vasas juniorjai képviselték. Az ifjúsági formációban pályára lépett a gödöllői klub két, saját nevelésű játékosa, a feladó Hemmert Kyra (képen balra) és a liberóposzton jeleskedő Mauer Katalin.
Fiataljaink az eldöntőig minden riválisukat felülmúlták, itt azonban szoros meccsen vereséget szenvedtek a horvát ifjúsági válogatottól. Maradt a kisdöntő, ahol a szlovén Maribor volt az ellenfél. A Szabados-tanítványok sikerrel vették az akadályt, így bronzéremmel távozhattak a festői szépségű horvátországi városból.