Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Nyugati-csoport, 21. forduló:
Sződi BLSE – Gödöllői SK II. 1-0 (0-0)
Mivel a helyzetkihasználással ezúttal is hadilábon állt a második számú gödöllői tizenegy, Legéndi György csapatának azzal kellett szembesülnie, hogy a tabellán négy hellyel mögöttük tanyázó házigazdák szűk tíz perccel a végső sípszó előtt szerzett góljukkal elorozzák előlük a három bajnoki pontot.
A harmadik helyért csatázó GSK II-nek azért is fájó a nem kalkulált fiaskó, mert sikerük esetén a vizitálók némiképp meglóghattak volna a fordulóban ugyancsak elvérzett riválisaiktól. A gödöllői legénységre néhány napon belül két fontos ütközet vár. Május 1-jén, szerdán 15 órakor a második helyezett Fót otthonában pótolják a 16. fordulóban elmaradt meccset, majd május 5-én, vasárnap 16.30 órakor a szintén a bronzéremre vágyó Őrbottyán egysége látogat Gödöllőre, a Táncsics Mihály úti sportcentrumba.
A Gödöllői SK II. együttese 32 ponttal, 36-31-es gólkülönbséggel a táblázat 3. helyén áll.