Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Nyugati-csoport, 19. forduló:
Szentendre VSE – Gödöllői SK II. 1-4 (1-1)
A csoport tabellájának utolsó előtti helyén álló alakulat vendégszeretetét élvezte a Gödöllői SK második számú formációja, amelynek tagjai egyértelmű esélyesként terelgethették a bőrgolyót a Duna-parti városban. Az első félidőben gólokban még nem domborodott ki a két csapat közötti különbség, a térfélcserét követően azonban igen. Az utolsó félórát alaposan megnyomták a gödöllőiek, akik közül Kovács Miklós, illetve a duplázó Legéndi Balázs csatlakozott csapattársához, a 35. percben eredményes Tury Viktorhoz.
A Gödöllői SK II. együttese 32 ponttal, 34-27-es gólkülönbséggel a táblázat 3. helyén áll.