Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A szokatlanul télies és csapadékos tavasz miatt huszonöt nap elteltével játszhatott ismét tétmérkőzést a Gödöllői SK Pest megyei I. osztályban szereplő focicsapata. Jenei Sándor együttese ezúttal a Pest megyei Kupa 4. fordulójában fogadta a Hévízgyörk társulatát. Az egyetem műfüves pályáján, szemerkélő esőben lezajlott, sok kakaskodással tarkított találkozón a történelem ismételte magát, hiszen városunk tizenegye – akárcsak a március 9-i bajnokin – ezúttal is 2-0 arányban nyert a Galga-mentiek ellen. A gödöllőiek ezzel a sikerrel a régió legjobb 16 csapata közé jutottak, és legközelebb az április 24-ére tervezett nyolcaddöntőben lépnek pályára. Ellenfelük a Kismaros – Veresegyház rivalizálás győztese lesz.
Pest megyei Kupa (Magyar Kupa előselejtező), 4. forduló: Gödöllői SK – Hévízgyörk SC 2-0 (1-0) Góllövők: Bánki Edömér (32. perc), Orbán Levente (88. perc).