Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Nyugati-csoport, 15. forduló:
Gödöllői SK II. – Szada-Veresegyház VSK II. 0-3 (0-2)
Mire játékba lendült volna, kétgólos hátrányba került a második számú gödöllői együttes az egyetem kifogástalanul előkészített, hófallal övezett műfüves küzdőterén verőfényes napsütésben, de fagyos szélben lejátszott ütközeten. A térfélcserét követően magasabb fordulatszámra kapcsoltak a kékmezes hazaiak, akik több ígéretes akciót is vezettek, ám az utolsó labdaérintésekbe rendre hiba csúszott, így a lehetőségek kimaradtak. Legéndi György csapata akkor állt a legközelebb a szépítéshez, amikor a második félidő derekán a tréner fia, Balázs egy szabadrúgásból telibe találta a felső lécet. Mivel a foci fura „igazsága” ezúttal is érvényesült, a kitámadó és a visszarendeződést elmulasztó gödöllőiek egy gyors vendégtámadás végén bekapták harmadik góljukat, amivel az átlagéletkorát tekintve látványosan fiatalabb fúziós rivális végérvényesen eldöntötte a három pont sorsát.
A Gödöllői SK II. együttese 28 ponttal, 28-24-es gólkülönbséggel a táblázat 3. helyén áll.