Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Nyugati-csoport, 14. forduló:
Tahitótfalu SE – Gödöllői SK II. 0-1 (0-0)
Több mint egy félidőt kellett arra várni, hogy a második számú gödöllői focicsapat bevegye a sereghajtó kapuját az inkább küzdelmes, mintsem magas színvonalú találkozón. A Legéndi György által irányított gödöllőiek számára három pontot érő tettet végül Szekeres László hajtotta végre, aki az 56. percben, egy frappánsan végigfuttatott akció végén fejjel volt eredményes. A Gödöllői SK II. együttese 28 ponttal, 28-21-es gólkülönbséggel a táblázat 3. helyén áll.