Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy, a minap felröppent hír szerint a szezon végén visszalép a német asztalitenisz Bundesligától a hétszeres Európa-bajnok gödöllői Tóth Krisztina klubja, az FSV Kroppach. Úgy tudni, az utóbbi öt évben német bajnok együttes illetékeseinek döntését nem anyagi nehézségek befolyásolják, hanem az, hogy a vezetők belefáradtak a munkába, mi több, egyikük egészsége megromlott.
Hírportálunk megkérdezte Tóth Krisztinát a hogyan továbbról. Városunk 2008-ban megválasztott díszpolgára a következőket mondta: - Igazából annyira friss a dolog, hogy egyelőre csak gondolkodom a hogyan továbbon. Szeretnék még 1-2 évet játszani, utána edzőként ténykedni, az asztalitenisz sportban maradni. Most végzek egy sportjogi, sportmenedzseri továbbképzést Budapesten, remélem, azt is hasznosítani tudom majd a jövőben.