Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem dicsekedhetett kedvező sorsolással a Magyar Kupában a Gödöllői KC férficsapata, amely a III. fordulóban NB I-es riválissal küzdött meg a továbbjutásért. Az élvonalban 11. helyen álló, nyolc mérkőzése közül mindössze eggyen diadalmaskodó Ceglédi KKSE kézilabda-együttese szorosnak mondható csatában, 37-33 arányban győzött a Hajós iskola tornacsarnokában. Bartos Gábor társulatának tagjai minden dicséretet megérdemelnek a tisztes helytállásért.