Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ők lettek az őszi félév gödöllői sport-ösztöndíjasai 2024-11-07 18:07:33 Négy-négy atléta és sportlövő részesül havi 40 ezer forintos támogatásban az önkormányzati közalapítvány kuratóriumának döntése alapján
Fülöp Viktor-ösztöndíjas gödöllői táncos 2015-04-22 11:26:52 A világrekorder Moussa Ahmed a néptánc kategóriában érdemelte ki a havi bruttó 100 ezer forintos támogatást
Gödöllői fiatalokat is szerződtetett az Apollo 2015-03-25 09:28:57 A Madách Imre Szakközépiskola diákjai közül többen dolgozhatnak majd a nemzetközi abroncsgyártó cég gyöngyöshalászi gyárában