Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megújult a palotakerti HÉV-kanyar 2021-10-19 15:24:53 A szakemberek két hét alatt végeztek a rekonstrukciós munkálatokkal a gödöllői vonal egyik legjelentősebb átjárójánál
Vonattal ütközött és felborult az autó 2018-04-12 11:17:18 Gödöllő és Aszód között, a domonyi átjáróban történt a baleset. A balul járt sofőr megúszta sérülés nélkül
Újra hallani a gödöllői HÉV „metrósításáról” 2018-01-04 18:17:33 Továbbra is bizonytalan, mikor kezdődhet el a fejlesztés, aminek következtében megszűnne a Táncsics Mihály úti vasúti átjáró