Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Polgármesterek kaptak díjat a gödöllői kastély lovardájában 2016-06-25 10:29:17 A világtalálkozó első napján átadták az ezüstlánc- és az arany pecsétgyűrű kitüntetéseket a magyar önkormányzatiság fejlesztéséhez leginkább hozzájárulóknak
Tizenegyedszer lesz polgármesteri világtalálkozó Gödöllőn 2016-06-18 17:02:42 A királyi kastély lovardájában lesznek az eszmecserék az önkormányzatok jelenéről és jövőjéről. Gazdára találnak a polgármesteri ezüstlánc- és az arany pecsétgyűrű díjak
Számítanak a szorgos állatokra 2013-11-18 10:30:38 A gödöllői világtalálkozón elhangzott: évi 1,4 milliárd forintos támogatást szánnak a magyar méhész-ágazatnak az új ciklusban