Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Családi ház és aljnövényzet égett Gödöllőn 2019-03-14 10:28:40 Március 13-a fekete napként vonul be a település tűzeset-történetébe. Személyi sérülés nem történt, a családnak viszont költöznie kellett
Tűzeset Gödöllőn, az Erdész közben 2016-10-15 10:48:16 Két személy füstmérgezés gyanújával kórházba került. A berendezési tárgyak kaptak lángra
Lángtemetőben végezte a gépkocsi 2016-08-22 10:32:07 Két napon belül a második ilyen jellegű tűzeset okozott riadalmat az M3-as autópályán, Gödöllő közelében
Még mindig sok az aratáshoz köthető tűzeset 2015-05-20 17:49:18 Szakmai konferencia házigazdája volt a gödöllői egyetem szakmúzeuma. Tenni kell a kedvezőtlen tendencia ellen