Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vibrátor: mítoszok és tévhitek 2021-09-14 17:32:36 Bár, manapság egyre többen használnak ilyen eszközöket, sokan nincsenek tisztában a jelentőségükkel. Felnőtt tartalom!
Ezek a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos tévhitek 2020-03-30 14:03:43 Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint bebizonyosodott, hogy a vírus elleni védekezés leghatékonyabb módja a gyakori kézmosás
Tévhitek a combfixről 2019-10-17 10:12:59 A hölgyek véleménye erősen két táborra oszlik. A gödöllőiek között is vannak, akik nem vennék fel, de olyanok is, akik kedvelik.Felnőtt tartalom!