Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szerencsejáték egy posztapokaliptikus világban 2025-04-07 18:21:13 Készülj fel egy izgalmas utazásra, ami során felfedezzük, hogyan alakulnának át a szerencsejátékok egy olyan érában, ahol minden más megváltozott
Sportfogadás az AI-val 2024-01-04 10:33:54 Egyre több online fogadóiroda (és hagyományos szerencsejáték-szolgáltató) használja ki a mesterséges intelligencia előnyeit