Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A szelfi sötét oldala 2017-08-22 11:23:01 A gödöllői fiataloknak is megszívlelendő tanácsokat ad a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztálya
Rákapcsolnak a természeti celeb népszerűsítésére 2014-04-07 12:14:39 Virágba borult a gödöllői egyetem botanikus kertjében található, európai második díjas óriás vadkörtefa. Szelfiversenyt hirdetnek