Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fölényes gödöllői focisikerek 2015-05-10 18:40:59 A GSK II. hetet rúgott a Püspökszilágynak. Szabó László mesterhármast jegyzett. Kismaroson gólt sem kapott a GEAC
Szemfülesség és forintos labda 2013-10-13 18:15:03 Gond nélkül nyert a Püspökszilágy otthonában a második számú gödöllői focicsapat, amelyben főszerepet játszottak a Viktorok