Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Négyes ütközés a mogyoródi elágazásnál 2019-10-04 18:10:13 A gödöllői hivatásos tűzoltókat is riasztották a helyszínre, akik – többek között – kiszabadították a roncsba szorult sérültet
Négyes ütközés sérültekkel 2018-05-15 11:06:56 A gödöllői tűzoltókat is riasztották a szadai balesethez, ahol egyfajta roncsderbinél kellett segédkezniük
Négyes ütközés a Dózsa György úton 2017-08-14 10:36:00 A gödöllői tűzoltókra hárul a járművek áramtalanítása. Személyi sérülés nem történ, forgalmi akadály azonban kialakult
Négyes ütközés az M3-ason 2017-07-29 11:53:54 A gödöllői tűzoltók állították kerekeire a járművek nem kívánt találkozása miatt felborult személygépkocsit
Leckét kapott Nagykátán a gödöllői tizenegy 2016-04-17 18:28:14 Három győztes meccs után kapitulált Szász Ferenc együttese, Vitárius négyesével simán nyert a GEAC-SZIE gárdája