Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A klímák fontos szerepe mindennapjainkban 2021-09-03 10:05:48 Csökkentik az elektromos eszközök által termelt hőt, javítják a levegő minőségét és ideális közeget teremtenek a hatékony munkavégzéshez
Áthangolják a gödöllői adótornyot 2013-09-16 14:05:35 Szeptember 17-én 8 és 19 óra között zajlik a munkavégzés, aminek idején a vételkörzetben élők nem látnak a televízióadást
Pályáztat az Invitel 2013-06-07 10:24:49 Értékesítési és ügyfélszolgálati munkatárs pozíciót kínál a telekommunikációs társaság gödöllői munkavégzéssel
Menesztett polgárőr-vezető 2010-10-26 17:43:56 Kilenc év után távoznia kell az MSZP-s képviselőjelöltnek