Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mennyi memória kell a laptopba? 2023-03-13 18:19:57 Nem kell aggódni, még abban az esetben sem, ha látatlanban nem igazán tudunk sokat a témakörről
In memoriam Fogarasiné Deák Valéria 2021-09-20 11:30:14 Szeptember 20-án a Fiumei úti sírkert szóróparcellájában vettek végső búcsút a tősgyökeres gödöllői közélet szereplőtől. Nyugodjék békében!
In memoriam Pécsi Ildikó és Szűcs Lajos 2021-05-22 14:50:53 Kiállítással és sportcentrum-névadóval tisztelegtek a tavaly elhunyt gödöllői díszpolgár-házaspár emléke előtt
Junior csúccsal hangolt az Eb-re Répási Petra 2015-07-08 14:36:47 A Gödöllői EAC 100 méteres gátfutója 9 századmásodpercet faragott le június végi rekordjából a Gyulai István Memorialon