Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vécsey László bizakodó, hogy nem eszik olyan forrón a kását 2020-03-03 10:07:03 Egyeztetett a miniszterelnökkel a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője, aki, nem nézné tétlenül a HÉV-M2-es metró összekötésének csúszását
A polgármesternek mindent szabad? 2018-05-12 17:13:43 Több mint egy éve nem érkezett válasz a gödöllői városvezető gépkocsi- és mobiltelefon-használatát firtató közérdekű adatigénylésre
Mit ér a közérdekű kérdés válasz nélkül? 2014-09-24 18:01:12 Bíróságon keresi igazát a fogyasztóvédelmi hatóság jogerős közigazgatási határozata ellen a Zöld Híd Régió Kft. Október 14-ére tűzték ki a tárgyalást