Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Indul az Invitel Mifelénk-kampánya 2016-08-17 14:19:50 Új reklámfilmekkel és megújult márkastratégiával folytatja a nyarat a Gödöllőn is szolgáltató telekommunikációs társaság
Kommunális adóval terhelnék a gödöllői lakosságot 2015-10-15 10:17:57 A képviselőtestület tagjai megvitatták a szabályozási koncepciót: éves szinten – a lakás alapterületétől függően – 15 és 25 ezer forintot szednének be
Kevés a virsli és a sör! 2014-10-01 12:10:47 Gémesi György: ha nem megy a gyógyvíz-hasznosítás, akkor is megpróbálkozunk valamilyen vizesblokkal
A palotakertiek megtartanák a HÉV-megállót 2013-03-02 14:38:36 Másodszor rendeztek lakossági fórumot a városunkat egyfajta híd nélküli folyóként átszelő nyomvonal fejlesztési koncepciójáról
Zöld Híd a kukaürítésben 2011-04-09 09:40:08 Március 1-jével befejezte szemétszállítási ténykedését a 2009 januárja óta működő Gödöllői Hulladékgazdálkodási Kft.