Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 15.: tiltakozásra készül Gémesi György 2021-03-15 10:57:01 A gödöllői polgármester a Magyar Önkormányzatok Szövetsége elnökeként menne az utcára a járványhelyzet normalizálódása után
Kurtított a járványhelyzet a Berente utcai ingatlanok árán 2020-05-11 16:38:42 100,7 millió helyett már bruttó 90 millió forinttal is megelégedne a gödöllői városvezetés a közel 4 ezer négyzetméteres területért. Az ajánlattételi határidő június 15.
Karantén? Kertészkedjünk Gödöllőn is! 2020-04-06 17:52:49 Molnár Árpád mezőgazdász ötleteket ad azokról a növényekről, amik a teraszon is jót termeszthetők és nem fogunk mellé velük