Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Késelés történt a kistarcsai kórházban 2024-09-02 10:29:58 Szeptember első napján egy szóváltást követően történt a szúrás az egészségügyi intézmény főbejáratánál
Releváns tartalom célcsoportonként 2024-01-15 10:34:27 Azt még az online marketingben járatlanok is tudják, hogy egy vállalkozásnak szüksége van online jelenlétre
Újabb két évig cirkulálhatnak a Volánbusz-járatok Gödöllőn 2022-12-18 11:04:27 A társaság egyetlen pályázóként nyerte el a helyi tömegközlekedéssel kapcsolatos feladatellátást, amit menetrendi kilométerenként nettó 820 forintért vállalt
Térzenével köszöntötték az egészségügyi dolgozókat 2020-07-01 15:31:14 A koronavírus-járvány idején tanúsított helytállást elismerte az In Medias Brass zenekar a gödöllői Tormay-központ főbejárata előtt
Gémesi élt az Orbán adta húsvéti lehetőséggel 2020-04-10 14:50:52 Úgy zárták le a gödöllői Erzsébet-park főbejáratát, hogy aki bennrekedt a természetvédelmi területen, kénytelen volt kimászni
Egyedi bejárati ajtó, saját tervezésben 2019-11-18 11:14:19 A biztonsági nyílászáró kivitelében, szerkezetében, anyaghasználatban és megjelenésében is csúcsminőséget képvisel