Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői adózók véleményére is kíváncsi a NAV 2023-01-21 10:55:25 Az adóhatóság honlapján egy kérdőívet lehet kitölteni, aminek felvetései a rugalmasabb ügyintézési módok bővítését szolgálják
Vizes szemétnek titulálták a szociális tűzifát 2020-11-19 09:17:51 A VÜSZI Kft. igazgatója jelezte, amennyiben a gödöllői igénylőknek minőségi kifogásuk van, azt a jelzést követően kivizsgálják
Lezárták a gödöllői kastély parkját 2017-01-06 16:29:44 A szélerősség, illetve a meteorológiai előrejelzések indokolták az átmeneti intézkedés bevezetését
Nem adott elsőbbséget a HÉV-nek az autós 2015-03-31 16:32:52 A tilos jelzés ellenére hajtott a szerelvény elé a figyelmetlen sofőr a Szabadság téri kereszteződésben