Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A vidéki költözés tudnivalói 2023-11-14 14:25:11 A megvalósítás alapos előkészületet igényel, ezért nagyon fontos, hogy időben kérjünk árajánlatot és fixáljuk le az időpontot
Tévhitek a combfixről 2019-10-17 10:12:59 A hölgyek véleménye erősen két táborra oszlik. A gödöllőiek között is vannak, akik nem vennék fel, de olyanok is, akik kedvelik.Felnőtt tartalom!
Bírságveszélyt jelent a VÉDA élesítése 2016-03-14 16:45:44 Gödöllő közvetlen közelében nincs fix telepítésű traffipax, de Pest megyében négy „kockázatos” pont van
Alternatívák, irodai munka helyett 2015-05-22 18:03:46 Számos lehetőség kínálkozik a mozgásszegény, egészségkárosító pénzkereset kiváltására. Gödöllőieknek is