Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mi a tökéletes szobafestés kulcsa? 2023-08-17 10:28:27 A legtöbben nem vagyunk teljesen tisztában azzal, honnan is kellene elindulni, mire kell figyelni, hogy a fedés és a tartósság kifogástalan legyen
Összevontak két hivatali irodát Gödöllőn 2020-04-07 10:08:34 Részben pályázati pénzből szeretnék előteremteni a múzeum barokk falfestésének felújítására a forrást, meghosszabbították a Kikelet óvoda bérleti szerződését
Rejtett remekművek a gödöllői kastélyban 2019-09-18 08:46:16 Magánygyűjtők relikviáit láthatják az érdeklődők január 15-ig a történelmi falak között a magyar festészet aranykorából
Lemondhat Gémesi György 2011-10-17 09:42:36 A városvezető szerint azért nem érdemes polgármesternek lenni, hogy vele vitessék ki a szemetet, vagy festessék ki a WC-t az iskolában