Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Arctisztítás fontossága járvány idején 2020-04-15 16:57:25 Az alapvető fontosságú kézfertőtlenítés mellett igencsak szükségszerű odafigyelni arra a testrészre, amihez rendszeresen odanyúlunk
Fény, nemcsak az alagút végén! 2019-12-14 10:42:34 A belső terek fertőtlenítése különös gondot igényel és nehéz felvenni a harcot az elszaporodó kórokozók ellen