Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az utolsó percekben van: ha OKJ-s szakmát szeretne 2020-10-26 17:01:11 Ha most nem él a lehetőséggel, talán már nem is szerezheti meg álmai szakmáját vagy hosszabb tanulmányi úton kell végighaladnia hozzá
Spéci gödöllői gokarttal lepnék meg a világot 2014-03-07 09:27:32 Igazi versenyzők a Szent István Egyetem mérnöktanonc-csapatának tagjai, akik töretlen önbizalommal készülnek a Hungaroringre