Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Stratégia a FOMO ellen 2023-10-19 11:16:56 A szakértők azt javasolják, hogy korlátozzuk a közösségi médiaalkalmazásokon töltött időnket, hogy csökkenjen a kimaradástól való félelem
Birkalopási ügyben ténykedő gödöllői rendőrök 2023-02-06 13:36:01 Három napon belül előkerítették az eltulajdonított jószágokat a helyi zsaruk, így újra együtt bégethetnek a galgahévízi gazda állatai
Falfirka csúfította a gödöllői múzeum falát 2015-07-17 13:44:00 A helyi kapitányság rendőrei a kapcsolati gépezetet is bevetették, hogy a gyanúsított nyomára jussanak. Sikerrel jártak
Felhívás: Gödöllői irodalmi díj 2013 2013-03-19 17:32:36 Május 5-ig két kategóriában várnak korábban még nem publikált, jeligés műveket a 200 ezer forint összdíjazású pályázatra
Elektromos buszokról álmodnak 2011-07-26 09:37:58 Másfél és kétmilliárd forint közötti összeget áldozna a gödöllői városvezetés a település közösségi közlekedési rendszerének átalakítására