Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Maszkos rendőrök a gödöllői HÉV-vonalon 2020-05-31 14:58:49 Három szervezet együttműködése alapján zajlik az utasok biztonságát szolgáló ellenőrzés, főként a délutáni és az esti órákban
Különös házi feladatot adott a nyárra Gémesi 2013-06-13 18:16:40 Vörös Istvánnak szeptemberig van módja arra, hogy garanciát nyújtson a HÉV-vonal föld alá süllyesztését szorgalmazó fejlesztési változat 20 milliárdos forrásigényére
A palotakertiek megtartanák a HÉV-megállót 2013-03-02 14:38:36 Másodszor rendeztek lakossági fórumot a városunkat egyfajta híd nélküli folyóként átszelő nyomvonal fejlesztési koncepciójáról