Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Minden, amit a hírlevelekről tudni érdemes

2023-02-04 11:05:28

A hírlevelek manapság szinte elkerülhetetlen részei az e-mail fiókunknak. Ez nem meglepő, hiszen a vállalkozások előszeretettel alkalmaznak e-mail marketinget, aminek számtalan oka van. Ebben a cikkben bemutatjuk mit érdemes tudni hírlevelekről.

Mi az a hírlevél?

Az e-mail listára feliratkozott potenciális vagy már meglévő ügyfelek számára kiküldött tájékoztató levél. Ezeket a híreket, bejelentéseket, promóciókat tartalmazó hírleveleket a cégek rendszeresen küldik ki, ennek segítségével tehetnek szert nagyobb lojalitásra az ügyfelek körében.

Az e-mail marketing előnyei

A legnagyobb előnyként kiemelhető, hogy a hírlevél kiküldése ingyenes. A Mailchimp hírlevélkészítő platform segítségével 2000 címzettig ingyenesen küldhetők ki hírlevelek.
A másik nagy előnye, hogy a címzettek már feliratkoztak a hírlevelünkre, tehát a közönségünk meg van szűrve. Aki már feliratkozott, nagyobb eséllyel lesz vásárló vagy megrendelő, hiszen érdeklődik a márka iránt.

Az egy helyen élő embereket könnyen összekötheti: tegyük fel, hogy Gödöllőn új pályázati felhívást írnak ki, aki nem figyeli gyakran Gödöllő Város Önkormányzatának oldalát, könnyen lemaradhat. Emiatt is hasznos, ha hírlevelet is küldünk a feliratkozottaknak, így több emberhez eljuthat a hír.

Hogyan szerezhetők feliratkozók?

A felhasználók egy része ösztönzés nélkül is feliratkozik, azonban ahhoz, hogy azokat az embereket is meggyőzzük, akik eddig nem kattintottak a feliratkozás gombra, ösztönző eszközöket kell bevetnünk. Ilyenek – például – a kedvezmények, kuponok, nyereményjátékok. Azt azonban fontos kiemelni, hogy a leiratkozás lehetőségét mindenképp biztosítani kell.

Mikor küldjük ki a hírleveleket?

Az általános válasz erre a kérdésre, hogy a hétfő kivételével hétköznapokon 10-11 óra között bátran kiküldhetjük a leveleket. Hétfőn az embereknek általában több felé kell figyelni, így a megnyitott hírlevelekre is kevesebb energiát fordítanak, ezért a hétfői napot érdemes kihagyni, ha hírlevelet szeretnénk küldeni.

Azt fontos tudni, hogy a megfelelő időpont a hírlevél tartalmától és célközönségétől is függ, és az időzítésen kívül még sok befolyásoló tényező van jelen, amiről érdemes szót ejteni.

Hogyan tegyük sikeressé hírlevelünket?

Az újonnan regisztrált felhasználókat azonnal üdvözölni kell, mindezt nem csak udvariasságból, hanem az adott márka iránti nagyobb kötődés elérése érdekében is. A későbbi hírleveleknél pedig különösen oda kell figyelni a tárgy mezőre, hiszen bármilyen ütős ajánlattal, vagy profi tartalommal is töltjük fel hírlevelünket, ha nincs figyelemfelkeltő cím, valószínű, hogy a felhasználók sem kattintanak.

Adjon értéket a hírlevél, akár edukációs tartalommal, akár aktuális információkkal, de mindenképp legyen hasznos a tartalom a feliratkozók számára. Megpróbálhatunk valamilyen megoldást nyújtani benne a felhasználók problémáira.

A hírleveleket érdemes több változatban is elkészíteni és kiküldeni a feliratkozók egy részének. A megfelelő kiküldő szoftver segítségével meg tudjuk vizsgálni az egyes e-mail változatok hatékonyságát, láthatóvá válik, hogy a teszt leveleket milyen arányban nyitották meg, illetve hányan kattintottak a benne található linkre. A sikeresebben teljesítő változatot ajánlott kiküldeni a nagyközönségnek. Forrás: Rackhost.hu


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online