Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Minden, amit a hírlevelekről tudni érdemes 2023-02-04 11:05:28 A gödöllői vállalkozások is előszeretettel alkalmaznak e-mail marketinget, aminek számtalan oka van. Mutatjuk!
Ezért ne tegyük rendbe a kertet télre 2017-11-10 16:43:44 A gödöllői székhelyű GreenDependent Egyesület írásából kiderül, fogalmunk sincs, mekkora károkat tud okozni
Hogyan kerülhetünk közelebb egymáshoz? 2014-05-31 11:38:07 Ezt a kérdést feszegeti a gödöllői GreenDependent Egyesület írása a megosztás június 1-jei világnapja apropóján