Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 17. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Kincsem Lovaspark SE 3-7 (3-2)
Nem kisebb rivális, mint a tabella második helyén tanyázó nagykátaiak ellen kellett harcba szállnia az idei első két bajnoki meccsét elvesztő gödöllői csapatnak. A házigazdák inkább a tisztes helytállás, semmint a mindenképpen bravúrnak számító pontszerzésben reménykedhettek.
Az első félidőben mutatott gödöllői játék és eredményesség alapján nem érhette szó a ház elejét, hiszen Magyar Zsolt, Bencsik Roland és Farkas Péter találataira csak kettővel tudtak válaszolni a vizitálók, akik a második félidő első percében egyenlítettek, majd már csak ők örülhettek gólnak. Sajnos, négynek is.
Tizenhat mérkőzés alapján a gödöllői futsalosok 13 ponttal, 77-99-es gólkülönbséggel a 11. helyen állnak a csoport tabelláján.