Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Nyugati-csoport, 26. forduló:
Gödöllői SK II. – Pilisszentlászló SE 2-0 (2-0)
A gödöllői bronzérem bebiztosítása volt a tét az utolsó, június első hétvégéjéről előrehozott forduló villanyfényes mérkőzésén. Legéndi György csapatának tagjai abban a tudatban léptek pályára a 7. helyen álló pilisszentlászlóiak ellen az egyetem műfüves küzdőterén, hogy győzelmük esetén megvan a dobogós pozíció, döntetlennel vagy vereséggel viszont az őrbottyániak kezébe kerül a sorsuk.
Az utóbbi két verzióról hallani sem akart a második számú gödöllői egység, amely Tury Viktor fejesgólja révén már a 7. percben vezetéshez jutott. S hogy meggyőzőbb legyen a hazaiak előnye, arról bő félóra elteltével Szabó László gondoskodott, aki a friss BL-győztes holland Robben visszahúzós mozdulatát kölcsönözve lőtte a játékszert a vendégek hálójába.
A Gödöllői SK II. együttese 46 ponttal, 47-35-ös gólkülönbséggel a táblázat 3. helyén zárta a 2012/2013-as bajnokságot a Pest megyei III. osztály Nyugati-csoportjában.