Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Húsz éve készült az a tanulmány, amiben a szakemberek javaslatot tettek a 2-es metró és a H8-as vonal összekötésére
Röviden...
Vízilabda: „elfogyott” a pécsiek elleni meccs végére a gödöllői csapat Jól kezdte a találkozót az MGM, de megingásaikat megbosszulták a vendégek, akik három góllal nyertek az Ady sétányon
Felsőházi pozícióban a gödöllői központú MATE a THE nemzetközi rangsorán Az agrárképzésben éllovas felsőoktatási intézményt a legjobb hét egyetem között jegyzik a magyarországi összevetésben
Megjelent a gödöllői önkormányzati bérlakások bérbeadási pályázati kiírása A jelentkezőknek október 31-ig van lehetőségük a felhívásban közölt feltételek betartása mellett eljuttatni igényüket az illetékesekhez
Vízilabda: beindultak a gödöllői utánpótlás-csapatok is Kiss Gergely szakosztályvezető óriási előrelépésnek nevezte, hogy négy éves működésük alatt eljutottak erre a szintre
Október közepétől jelentősebb változások várhatók a szakrendelő ellátási rendszerében. Az új fenntartó eddig már 100 millió forintot költött fejlesztésekre
A fedezetet részben a használt gépjármű értékesítéséből származó bevétel, részben pedig a polgármesteri hivatal felhalmozási kiadásainak költségvetési sora biztosították